• وبلاگ : تمام اطلا عات درباره ي ريو
  • يادداشت : مقايسه ريو با تندر90
  • نظرات : 7 خصوصي ، 122 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + رضاا 
    راستي دوست عزيز اطلاعات ارائه شده را اصلاح بفرمائيد ! مصرف لوگان در جاده 5/6 و ميانگين 6/9 است!! البته بسته به نوع مصرف ، بنده با دنده 5 و سرعت 100 که رففتم کامپيوتر 4/9 را نشان ميداد و امروز در شمال به جنوب چمران با دنده سبک و بدون ترافيک بين 2 تا 2/4 را نشان ميداد .
    + رضاا 
    دوست عزيز لوگان از محصولات شناخته شده يک ابرقدرت خودرو بنام رنو است که مدتي است که در ايران با محصولاتش آشنا شديم..
    لوگان از پايداري فوق العاده اي در سرعت و و پيچها برخوردار است که ميتوانيد در مسابقات و تستهاي لوگان با انواع ماشينها در youtube خصوصاً bmw هاي هم رده ببينيد در همين مورد ويدئو مقايسه لوگان - 206 تيپ 5 و پرشيا در سايت آپارات موجود است. چندين تست سرعت هم موجود بود که فعلاً برداشته شده.. اگر بحث قدرت و سرعت نيست پس بايد به ايمني پرداخت که لوگان مدلهاي قبل 3 ستاره ايمني و جديداً 4 ستاره ايمني از اروپا را دارند (شما 2 ستاره ذکر کرديد!!)و همراه با 206 تيپ 5 و ماکسيما سه خودرو استاندارد توليد داخل هستند ولي ريو که ديگر قرار نيست توليد شود پس از سالها تازه در حال کارگذاشتن اي بي اس و ايربگ بود!! مهندسي بدنه لوگان به شکلي است که ضربات وارده را در بدنه خنثي ميکند و اجازه ورود انرژي به اتاق را نميدهد .. لوگان کامپيوتر سفر دارد که کل اطلاعات مصرف و مسافتها را در اختيار شما ميگذارد .. اتاق راحت تر و جادار تري دارد .. براي جاده ها و خيابانهاي ايران نرم تر و راحت تر و با جلوبندي مقاومتري است .. راحتي صافکاري در بدنه ريو خصوصاً دربها افتضاح است .. در ترمز هم که وضعيت و آمار مشخص است لوگان ترمزي قويتر .. اي بي اس و اي بي دي دارد.. کمربندهاي لوگان از پيشرفته ترين نوع سه مرحله اي خود هستند.. لوگان يک دهه به روز تر است... متاسفانه تو ايران هرکي هر ماشيني که داره يا دوست داره به عشق خودش ميکنه بهترين!! ريوئي که تعريفش را ميکنيد ديگه عکسش هم تو سايتهاي خارجي پيدا نميشه ! يه بار سرچ کنيد تا ريوي جديد را ببينيد.
    پاسخ

    سلامبا تشكر از شمامن تو پاسخ قبلي مزاياي ريو رو نسبت به ال90 گفتمدر ضمن طراحي اوليه ريو كار يه شركت آمريكايي هستش كه بين سال هاي 2000 تا 2002 امتيازش مختص ارتش آمريكا بوده و سال 2002 شركت كيا خريدتش و سايپا طرح مونتاژش تا فروردين امسال توليد ميكرد و به دليل تحريم اقتصادي كشور ايران قطعاتش ديگه وارد نميشه كه توليد بشه در حالي كه ال90 همچنان توليد ميشه چون اكثر قطعاتش مونتاژ و ساخت ايران هستش . و در مورد ستاره ايمني بايد بگم كه شما نبايد ال 90 يي رو كه تو ايران مونتاژ و عرضه ميشه با محصول اروپايي يكي بكنيد(ستاره ايمني ال90 3 هستش كه من اصلا تو اين مطلب ذكر نكدم كه شما مي فرماييد 2 ستاره!!!)اون استاندارد يورو 2 بوده كه با ستاره ايمني فرق داره! از نظره تهجهيزات كامپيوتري هم همونطور كه تو پست گفتم خاطره سوناتا رو واسه ي من تداعي ميكنه كه در اين مورد از ريو سرتره .(البته فقط تيپ e1 و e2)اون ويدئو رو هم مشاهده كردم كه فكر نميكنم ارتباطي به مقايسه ريو با ال90 داشته باشه اما در هر صورت تا حدود زيادي به مهارت هاي رانندگي هم بستگي داره!از نظر استحكام هر دو در يك حد هستند ام توجه داشته باشيد كه قطعات ال90 به سختي گير مياد و حتي ميشه گفت تو شهرستان ها يافت نميشه و بايد به نمايندگي تهران سفارش بديد.در آخر هم بگم که تو ايران همينجوريه که هرکي هر ماشينيو که دوست داره ازش تعريف ميکنه اما من اين حرف هارو از روي اطلاعات و تجربه ام در رابطه با اين دو ماشين ميگم و اون ريو هم که شما داخل اينترنت سرچ ميکني مدل 2012 هستش كه اگه سرچ كني كيا ريو 2002 خواهي ديد كه طرح اصلي ريو(داخل ايران) به چه صورته!از نظر قيمت هم ال 90 تيپ e2 مابين 18 تا 19 تومن هستش اما ريو صفر مدل فروردين 91 رو ميتونيد با حداکثر قيمت 15 تومن بخريد.براي تكميل اطلاعات عموميتون هم بهتر است كه بدونيد كه ال 90 تو اروپا با نام داچيا لوگان عرضه ميشه در حال حاضر بدنه اين خودرو در کشور ترکيه و روماني توليد مي‌شود، و نمونه‌هاي وارداتي اين خودرو و مگان از تركيه وارد ايران ميشه و قطعات هم به صورت مونتاژ روي ماشين سوار ميشوند.در مدت يکسال اول توليد 24000 تندر 90 به خريداران عرضه شد. در سال دوم توليد اين خودرو به صورت موازي در دو شرکت ايران خودرو و سايپا ادامه يافت. تو سال 1388 ايران خودرو تنها 8000 دستگاه از اين خودرو را از خط توليد به بازارهاي مصرف عرضه کرد. در حال که مي‌بايست بر اساس برنامه‌ اين تعداد به 65000 عدد مي‌رسيد. در پايان اين سال شرکت رنو پارس از تحويل قطعات اين خودرو به ايران ممانعت کرد و دليل اين کار را عدم پرداخت بدهي 70 ميلياردي ايران خودرو و پارس خودرو به اين شرکت اعلام کرد.مصرف سوخت رو هم تو جاده من تو وبلاگ زدم 7.1 که اشتباهه و درستش 6.9 هست که حتما اصلاحش ميکنم . (بهتره بدونيد که مصرف ريو تو جاده هم 6.9 هستش و با ال90 يکيه)اگر پاسخي داشتيد هم لطفا سعي کنيد دو خودرو رو مورد بررسي قرار بديد نه اين که از يکيش تعريف کنيد و از اون يکي عيب هاشو بگيد!ممنون!!!
    + رضاا 
    من تمام ماشين هاي زير 20 ميليون را سوار شدم ، با ريو صدها كيليمتر راه رفتم .. ريو ماشين خوبيه ولي از هيچ نظر به ال 90 نميرسه آدم چون ريو دوست داره كه نبايد شعار بده !!! ال 90 موتور فوق العاده داره كه با مصرفي كمتر شتاب و سرعت و قدرتي بيشتر ميده و به روز تره..
    پاسخ

    با تشكر از شما دوست عزيزسعي كنيد دو خودرو رو مورد بررسي و مقايسه قرار بديد تا به نتيجه برسيننه اينكه از مزاياي يكيشون فقط تعريف كنيدامروزه بحث سرعت و شتاب و اينكه كي زودتر رسيد و كي ماشينش كم آورد و اين حرفها نيستبهتون پيشنهاد ميكنم كه معيارهاي ديگه رو هم در نظر بگيريدال90 قسمت عقبش نسبت به وزن كلي اش خيلي سبكه و سر پيچ هاي سنگين كنترلش سخت ميشه و احتمال واژگوني دارههمچنين آيروديناميك نه چندان حرفه ايش باعث ميشه تا تو سرعت بالاي 160 كيلومتر هوا بيفته زيرش و خطرناك بشه(من اين دو مورد رو به شخصه تجربه كردم)از معايب ريو هم ميشه به سرايت صداي موتور به داخل اتاق اشاره كرد كه با يه نمد زير كاپوت تا حدودي برطرف ميشهدر مورد موتور دو ماشين هم ريو 1500 16 سوپاپ و ال90 1600 16 سوپاپ هستش و فكر نميكنم آنچنان تفاوتي باشهو همچنين در مورد شتاب دو خودرو هم تفاوتش 0.7 ثانيه است كه چيز ناخوشايندي نيست!در آخر هم پيشنهاد ميكنم كه اين دو خودرو رو بيشتر و به صورت عملي مورد آزمايش قرار بديد...ممنون
    دستتون درد نکنه عالييييييييييييي بود به وبلاگ من سر بزنيد /mohammadali_pishgam.fardblog.com
    + بهروز ملكي 

    sedaye motoresh az iradatesh nist,akhe vaghti dore motor az 4 balatar mire sedash eyne mashinhaye racer mishe.RIO bi nazire
    چيزاي خوبي نوشتي ولي طراحي ريو بهتر از ال90 است

    + محمد 
    به نظر من تندر از همه ماشين هاي ايراني بهتر است
    + سجاد 

    nazare manam ba to movafege tanha moshkele rio zahereshe va ama az tondar 90 kheyli behtare!

    mamnun

    + پويا 
    من سه ماهه ريو صفر خريدم حتي مي تونستم تا مگان هم بخرم ولي ترجيح دادم تو سطح ماشينهاي زير 20 ميليوني ريو رو انتخاب كنم. اول به خاطر ظاهرش كه به نظر من فوق العاده است دوم به خاطر كره اي بودن قطعاتش و اصل بودن شركت كيا سوم به خاطر شتابش و صندوق خوبش . بنابراين تو ماشنيهاي زير 20 ميليوني ريو فوقالعاده است خصوصا" فرمونش حرف نداره در مجموع با ريو خيلي تو رانندگي راحتم و مشكلي ندارم اميدوارم هيچ مشكلي هم نداشته باشم.
    + رضا 
    سلام . من شنيدم تسمه تايم ريو رو زود بايد به دادش رسيد . اگه پاره شد ، داغون مي کنه ديگه ماشينو . البته تسمه تايم برا همه خودرو ها تعويضش ضروريه ، ولي نمي دونم چرا رو ريو تاکيد بيشتري دارن .

    + محمد جواد 
    سلام . ممنون . به نظر من از نظر قدرت و موتور ال 90 برتري داره اما ضعف هاي بزرگ ال 90 مثل ظاهر بد و هدنلينگ پايين اون رو جلوي ريو به زانو در مياره . در کل به نظر من ريو بهتره . مرسي
    + علي 
    يه چرخ ريو100تا ال90
    + اشكان 

    ترمزشم که از آبان 89 الزاما اي بي اس شده خوبه.جواب ميده.مثل اي بي اس پرايد نيست.
    + اشكان 
    salam dostan.man rio daram l90 ham savar shodam khodaesh narmo qoldoro.vali shenidam kharjesh balast.hata ye chizaesh gir nemiyad.vali rio joz sedaye ziade motor va separe zaefesh hich iradi nadare.
    + tvadn 
    ريوآشغاله.قيافه ال90خيلي بهتره.ال90شتابش عاليه.ريوتوي سربالايياپيش ال90لنگ ميندازه.
    پاسخ

    من خودم هم ال90 داشتم و هم ريو و با شما مخالفم !چون شتاب ريو مخصوصا دنده 1 و 2 بي نظيره و ماشيناي زير 20 تومن جلوش كم ميارن ! و من كه تا حالا تو سر بالايي ها مشكلي ازش نديدم .در ضمن قيافه هم يه چيز سليقه اي هستش !و يكي از ضعف هاي بزرگ ال90 اينه كه عقبش سبكه و سر پيچ كاملا معلومه كه داره از كنترل آدم خارج ميشه و مجبوري سرعتت رو كم كني اما تو ريو همچين مشكلي اصلا ديده نميشه .به هر حال ممنون از نظر شما!
     <      1   2   3   4   5    >>    >